top of page

III Charytatywny Bieg z Trójką Golub Dobrzyń

7 maja w Golubiu-Dobrzyniu po raz trzeci odbył się Bieg Charytatywny organizowany przez Zespół Szkół nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu.


Do wyboru były trzy dystanse. Ja wybrałem ten najdłuższy 10-cio kilometrowy. Start do biegu nastąpił po godzinie 11.


Było słonecznie a i teren po którym biegliśmy nie był komfortowy. Chłód czułem tylko w lasku, a na otwartym terenie miałem wrażenie, że biegnę po pustyni. Czy trasa była fajna? To kwestia gustu, mi osobiście niektóre elementy trasy się podobały, a niektóre nie. Nie podobał mi się sposób organizacji biegu. Był to już trzeci bieg, więc przez dwa lata można było się czegoś nauczyć i wyciągnąć wnioski na przyszłość. jednak widać, że wyciąganie wniosków nie jest taką prostą sprawą. Sam bieg w sumie od początku był "dogadany", nie było "parcia" na wynik, rywalizacje. Pierwsze okrążenie pobiegliśmy w trójkę dość swobodnie. Na drugim okrążeniu zgodnie z tym co mówiłem przed biegiem przyśpieszyłem. Nie było to jakieś mocne przyśpieszenie jednakże cieszę się, że czułem się dobrze i swobodnie mogłem kontrolować i utrzymywać tempo.

Ogólny czas 38:11 na trasie która nie miała 10km nie jest czasem wyśmienitym ani nawet dobrym, jednak teraz nabieram sił na za tydzień gdzie podczas III Szybkiej Trójki w Płocku chce dać z siebie wszystko.

 

Kolejny sukces odniosłem także jako trener. Moja zawodniczka Ania po raz kolejny wygrała klasyfikacje generalną wśród kobiet. Tym razem na dystansie 6 kilometrów wyprzedziła drugą kobietę o ponad 3 minuty!!! Gratulacje raz jeszcze

O tym jak biegło się Ani i jakie miała przygody podczas biegu dowiesz się klikając w zdjęcie poniżej, serdecznie zapraszam ;)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page