top of page

Koniec wakacji

I wcale nie mam tu na myśli początku roku szkolnego :) Znów długo nic nie pisałem, ale to za sprawą problemów zdrowotnych. Po "biegowej majówce" nastąpił pewien przełom. Dotychczasowe leczenie przynosiło chwilową poprawę. Po wizycie w Płockim Centrum Medycznym Medic Park, a później współpracy z Akmedic Płock Maciej Dolny po miesiącu zabiegów i ćwiczeń mogłem wrócić do spokojnych treningów!! Ewentualne starty na tą chwilę nie były brane pod uwagę, jednak po 2 miesiącach treningów postanowiłem wziąć udział w 3 Kikolskim biegu, który potraktowałem czysto treningowo. Teraz przychodzi czas na pokazanie czegoś więcej. Już w niedzielę na swoim podwórku wystartuje w III Sierpeckiej Dziesiątce. Ta impreza jest dla mnie szczególna. To pierwszy bieg w Sierpcu, który rozgrywany jest na bardzo dobrym poziomie, ulicami miasta a i trasa posiada atest pzla. Dwa lata temu w pierwszej edycji biegu uzyskałem czas 38:44. W tym roku mój cel minimum to 36:xx. Nie wiem czy będzie łatwo, nie wiem na co mnie stać, treningi przebiegają poprawnie, chęć do biegania jest, głód rywalizacji z każdym dniem coraz większy. W tym roku w Sierpcu w roli spikera pojawi się Sebastian Dymek, a gdzie Dymek komentuje, tam impreza jest o kilka leveli wyższa.

Jak widać okres wakacyjny mam za sobą, w głowie mam kilka planów i celów, jednak wszystko małymi kroczkami, tymczasem do zobaczenia w niedziele na kresce.

I Sierpecka Dziesiatka

II Sierpecka Dziesiątka

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page